Velkommen til CAMPs på Læsø Efterskole

På Læsø Efterskole står CAMPs for “Creative, Active, Mindful Projects” og er en integreret del af efterskoles pædagogiske tilgang. Konceptet handler om at tilbyde elever, og kommende elever, en bred vifte af aktivitetsprojekter, der kombinerer kreativitet, fysisk aktivitet og mindfulness.

Under et CAMP ophold på Læsø Efterskole får du mulighed for at engagerer dig i forskellige kunstneriske og håndværksmæssige aktiviteter samtidig med at der er fokus på fysisk udfoldelse og altid med elementer af mindfulness og personlig udvikling.

Gennem CAMPs-programmet på Læsø Efterskole opfordres du til at udforske dine interesser og talenter, også på tværs af forskellige discipliner, samtidig med at du får mulighed for at udvikle dig personligt og socialt. Denne særlige kombination sigter mod at skabe en meningsful og berigende CAMP oplevelse, hvor du trives og udvikler dig på dine egne præmisser.

Vi lover dig en god oplevelse og et par indholdsrige dage på Læsø

Hold dig opdateret herunder på hvilke CAMPs som du kan blive en del af.

Afholdte CAMPs: Et Tilbageblik på Kreative og Inspirerende Uger

De afholdte CAMPs har været en essentiel del af skolens liv, hvor deltagerne har haft mulighed for at dykke ned i deres interesser, opdage nye passioner og udvikle sig på måder, de måske ikke havde forestillet sig. Hver CAMP har bragt noget unikt til bordet og skabt uforglemmelige oplevelser for alle involverede. Her er et tilbageblik på nogle af de fantastiske CAMPs, vi har haft:

9. august 2024
24. juli 2024