SommerCAMP 2024: En Fantastisk Sommeroplevelse.

Deltag i Læsø Efterskoles SommerCAMP 2024 og oplev tre uforglemmelige dage fyldt med fællesskab, aktiviteter og nye venskaber. Fra onsdag formiddag til fredag middag vil du være en del af efterskolens sommercamp.

Vi møder dig ved færgen i Frederikshavn. Når vi ankommer til Vesterø havn på Læsø tager vi bussen til Læsø Efterskole.

Onsdag starter vi med at byde dig velkommen og du får tildelt et værelse som du deler med en eller flere deltagere. Eftermiddagen byder på aktiviteter som fodbold, volleyball og rundbold. Aftenen afsluttes med en lækker grill buffet og hygge i efterskolens skønne omgivelser.

Torsdag står i adventure og outdoor-temaets tegn. Du kan vælge mellem orienteringsløb eller mountainbike eller måske en gåtur i skoven. Vi samles og spiser frokost i Læsøs skovhytte. Eftermiddagens program byder på klatring i reb, raftebygning og dykning i skolens pool. Aftenen byder på ovnbagt lasagne og hygge med mulighed for en aftendukkert.

Fredag tager vi til havet, hvor du kan prøve kræfter med kajak, SUP boards, badning og måske endda kite surfing, hvis vejret tillader det. Vi nyder frokosten ved det naturskønne Stokken, inden vi afslutter lejren tilbage på efterskolen.

Vi følger dig selvfølgelig hele vejen til Frederikshavn.

Kom og vær med til en sommercamp, der byder på alt fra sportslige udfordringer til afslappende strandture. Tilmeld dig SommerCAMP 2024 – det bliver sommerens højdepunkt!

• Dato: 24. til 26. juli 2024
  • Varighed: 3 dage (onsdag kl. 11:30 til fredag kl. 12:00)
  • Sted: Læsø Efterskole, Østerbyvejen 8A, 9940 Læsø
  • Alder: 12 – 16 år.

• Pris: kr. 695,- pr. deltager
  • Tilmelding tilLæsø Efterskole | SommerCAMP 2024
  • Transport Frederikshavn -> Læsø:
    Færge fra Frederikshavn til Læsø med afgang onsdag d. 24. juli kl. 9:50 – SENESTE MØDETID kl. 9:20.
  • Transport Læsø -> Frederikshavn:
    Færge fra Læsø til Frederikshavn med afgang fredag d. 26 juli kl. 13:20 – ANKOMST FREDERIKSHAVN kl. 14:50.

– Færge tur/retur er gratis for alle under 18 år
    – Bus på Læsø er gratis for alle.

• Kontaktperson:
    Stine Lier Petersen,